5 טיפים לרחצה בטוחה ומהנה בג'קוזי

החלטתם לפנק את עצמיכם ביום כיף בספא שלנו? החלטה נהדרת! בהנחה שהג'קוזי שלנו עומד להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה שלכם, קבלו מאיתנו כמה עצות לשימוש נכון בג'קוזי, כזה שיאפשר לכם להפיק את מירב ההנאה במהלך השהייה במימיו החמימים.

  1. לפני הכניסה לג'קוזי, ובכלל לפני כל טיפול בספא, אנחנו ממליצים להתקלח. מקלחת לפני טיפול תאפשר לכם להתנקות וקצת יותר להירגע כדי להיכנס בקלות רבה יותר ל"מוד" של עיסוי מפנק.
    מקלחת לפני הרחצה בג'קוזי מאפשרת לשמור על רמות היגיינה גבוהות בג'קוזי, שכזכור, משתמשים בו מספר אנשים בעת ובעונה אחת. רצוי גם להתקלח אחרי הרחצה בג'קוזי כדי שתוכלו לנקות מעליכם את המלחים והכלור שמי הג'קוזי מכילים.
  2. היכנסו לג'קוזי בהדרגה, במיחד אם אתם אחרי רחצה בבריכה השחייה, שהמים שלה קרירים ונעימים. הטמפרטורה במימי הג'קוזי די גבוהה וועומדת על סביבות ה-37 מעלות.
    לכן, רצוי להרגיל את הגוף לאט לאט לחום ולא להיכנס לג'קוזי בבת אחת.
  3. הרחצה בג'קוזי אינה מומלצת לנשים בהריון בשלישי הראשון, אלא אם כן מדובר בג'קוזי מחומם חלקית, שבו הטמפרטורה עומדת על כ-29 מעלות.
  4. אם אתם מתכוונים לשתות אלכוהול במהלך השהייה בג'קוזי, מה שללא ספק משדרג את רמת החוויה של הרחצה, רצוי לעשות זאת בזהירות. אלכוהול מרחיב את כלי הדם ומעלה את חום הגוף, והיות שהרחצה בג'קוזי היא לכשעצמה מרחיבה את כלי הדם, רצוי שלא להסתכן בכך שתהיה ירידה בלחץ הדם ובאספקת הדם לאיברים חשובים בגוף כתוצאה מכך.
  5. אם אתם סובלים מבעיות לב או מלחץ דם נמוך אל תישארו בג'קוזי במשך יותר מ-12 דקות וכדאי בכל אופן להתייעץ עם רופא לפני כן. הנחייה זו (לגבי פרק הזמן המומלץ לשהייה בג'קוזי) רלוונטית גם לילדים.

ABOUT AUTHOR